Z subskrypcji SMS/DCB ( w przypadki jeśli na rachunku od operatora doliczone są dodatkowe opłaty) możesz w szybki sposób wypisać się za pomocą naszego formularza.
Odpowiemy na Twoje pytania dotyczące usług SMS, które masz przypisane do swojego numeru telefonu. Skontaktuj się z nami pod numerem +48 12 44 66 901 lub wypełnij formularz. Wskazane w formularzu informacje są nam niezbędne w udzieleniu Tobie pomocy.
Reklamacje zgłaszane w formularzu są standardowo rozpatrywane w terminie pięciu dni roboczych. Jeśli proces reklamacyjny wymaga kontaktu z zagranicznymi Partnerami Mobiltek okres ten może ulec wydłużeniu.
Reklamacje telefoniczne pod numerem +48 (12) 44 66 901 są rozpatrywane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 14:00.
Pamiętaj:
W przypadku niechcianych rozsyłek z numerów premium zachęcamy również do weryfikacji właściciela numeru premium na stronie UKE.