Mobiltek, we współpracy z firmą Abyss Glass, uczestniczy w innowacyjnym projekcie polegającym na stworzeniu inteligentnej przymierzalni bazującej na interaktywnych lustrach wyposażonych w funkcjonalności płatnicze oparte o BLIK.
Na przełomie 2018 i 2019 roku, wspólnie z firmą 4F, koncept ten został zaprezentowany publicznie na stoisku znajdującym się w Galerii Handlowej Blue City w Warszawie. Klienci mogli zakupić produkty z oferty 4F i zapłacić za nie bez opuszczania przymierzalni, wpisując kod BLIK na tafli lustra.
Lustra znajdujące się w przymierzalni, poza obsługą płatności, automatycznie rozpoznają wnoszone ubrania, pozwalają na domówienie sugerowanych dodatków bez opuszczania przymierzalni, sprawdzenie pozostałego asortymentu z danej kolekcji czy materiału z jakiej wykonano produkt.
W projekcie Mobiltek odpowiada za obsługę funkcjonalności płatniczej dostępnej z poziomu lustra. Dostarczone oprogramowanie udostępniane w modelu SaaS realizuje płatności oparte o BLIK, odpowiada za całą warstwę komunikacji z klientem (m.in.: za wysyłkę na mail potwierdzenia zakupu lub faktury wygenerowanej w oparciu o pozyskane od klienta dane) oraz komunikację z operatorem płatności.